acasa · blog despre Viena · imagini din Viena · notite vieneze · of of mai mai · opinii strict personale · scriu despre Viena · toamna la Viena · viata la Viena · Viena in 24 de ore

septembrie la Viena, in trei momente

Inteleg ca nu e foarte cool sa te trezesti de dimineata. Pe internet exista o multime de memes directionate impotriva orelor mici ale diminetii. Ba chiar mai mult, unii dintre prietenii mei apropiati sunt adversari inversunati ai ceasului care ar putea suna cu vioiciune pe la 6 AM. Ora 5 a diminetii le provoaca multora dintre ei vertij: e inuman sa te trezesti la astfel de ore, mi-au strigat de multe ori, la unison. Mie, in schimb, imi place sa ma trezesc de dimineata. Am fost mereu in criza de timp, vreau sa fac intr-o zi cati altii intr-un an 😀 , de aceea in rarele ocazii cand zabovesc (de cele mai multe ori involuntar ) in pat dincolo de orele 8 AM, intru intr-o panica de nedescris: mi-a trecut ziua si eu inca nu am facut nimic din tot ce imi propusesem!

Cand trebuie sa ies din casa devreme, nu uit niciodata camera foto. Orasul inca adormit, care se dezmorteste incet-incet, are un farmec aparte. Pe alocuri pare un copil nemultumit ca a fost trezit. Pe strada imediat alaturata, orasul pare o diva nemachiata. La celalalt colt, parca ar fi un calator grabit sa prinda trenul. Si-atunci, cum sa nu imi placa sa ii strabat arterele cu noaptea-n cap?

unde sa bei o cafea buna la Viena

dimineata de toamna la Viena, langa Hauptbahnhof

toamna la Viena

Dimineti de septembrie. Momente urbane. Cu drag, de la Viena.

Un gând despre „septembrie la Viena, in trei momente

  1. Minunate fotografii, mi-au stârnit nostalgia Vienei! Într-adevăr, trezitul de dimineață are avantajele sale, îți faci treburile mai eficient și fără stres știind că ai timp destul. Nu spuneau înțelepții degeaba: ”Cine se scoală de dimineață, departe ajunge!” 😀

    Weekend plăcut!

    Apreciat de 1 persoană

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

