am fost acolo · Austria · blog despre Austria · blog despre Viena · Burgenland · calatorii prin Austria · ce sa vad in Austria · chestii pe gratis · fotografie · toamna in Austria · toamna la Viena · unde fugim din Viena · vacanta in Austria · viata la Viena · Viena

unde fugim din Viena? hai pe dealurile cu vie din Purbach si Gols!

excursii de o zi de la Viena

Octombrie pe final si inceputul de noiembrie ne-au adus niste zile libere, ba de ziua nationala, ba de Allerheiligen, asa ca le-am pus cap la cap si am facut o mica vacanta. N-am stat numai intr-un loc, am fost la Bucuresti, apoi la Graz, apoi la Purbach si Gols. Avion, tren, automobil, am sarit dintr-un mijloc de transport in altul cu bucurie, desi la final si cu putina oboseala, dar a meritat. Am sa va povestesc si despre Graz, pana atunci insa va las cu mai putine cuvinte, dar cu multa culoare si frumusete de pe dealurile cu vita de vie din Purbach si din Gols. Aici lumea se pregateste pentru Sf. Martin, care aduce vinul nou, semn ca toamna si-a intrat pe deplin in drepturi!

(pentru a deschide galeria, clic pe oricare dintre foto!)

ps: Blog Vienez este si pe facebook!

2 gânduri despre „unde fugim din Viena? hai pe dealurile cu vie din Purbach si Gols!

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

