am fost acolo · ce mancam la Viena · Uncategorized · unde mancam la Viena · Viena pentru incepatori

Viena pentru incepatori: unde mancam mancare vieneza la Viena

Hai ca am facut un titlu care imi aminteste de o povestioara invatata la scoala de germana, despre Rhabarberbarbara care a deschis un Rhabarberbarbarabar 😀 . Dar sa trecem peste :D.

Voiam doar sa va spun ca am fost zilele astea, dupa o vizita extenuanta si de foame provocatoare la pietele de Craciun :D, la o berarie din centru. Usor ascunsa pe dupa niste cladiri, dar in imediata apropiere a pietei de Craciun de la Primarie, dar si de cea de la Freyung sau de la Am Hof, de exemplu, ne-a furnizat o surpriza placuta, desi intrasem acolo pentru ca ne era atat de foame incat nu mai conta unde mergem si cat costa mancarea 😀 .

Pe scurt:

  • bere buna si proaspata
  • servire rapida si impecabila
  • loc bun pentru mers cu copiii (cel putin sambata cand am fost noi, in rest nu stiu sa zic, caci se pare ca au si vizionari de meciuri de fotbal live)
  • mancare buna-buna si la preturi absolut decente pentru buricul targului!

Wirtshaus Zattl se numeste locul, pe Freyung 6, iar website-ul sau este AICI.

Ma escuzati, dar lumina nu e cea mai grozava acolo, deci n-au iesit niste poze prea grozave.

pietele de Craciun de la Viena

unde-mancam-bine-si-ieftin-la-viena

Un gând despre „Viena pentru incepatori: unde mancam mancare vieneza la Viena

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

