arhitectura in Viena · blog despre Viena · calatorie la Viena · ce sa vad la Viena · imagini din Viena · pe jos prin Viena · scriu despre Viena · vara la Viena · Viena

Viena pentru incepatori. Povesti pe care nu vi le-am spus: Simmering

Sunt multe povesti vieneze pe care nu vi le-am spus. Poate din lipsa de timp, poate pentru ca m-am luat cu altele. Poate pentru ca, pur si simplu, am uitat de ele. Azi de dimineata cautam niste fotografii mai vechi, pe care voiam sa le retrimit unor prieteni. Asa am ajuns in folderul verii 2009. Stiu exact ce facea in ziua aceea: trebuia sa iau un autobuz de langa statia de metrou Simmering. Ajunsesem mult mai devreme, asa ca am profitat de timpul avut la indemana sa ma plimb putin printre blocurile de acolo. August 2009. Inutil sa va spun ca m-a apucat o usoara nostalgie, nu :)?

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

