am fost acolo · ce sa fac la Viena · ce sa mananci la Viena · ce sa vad la Viena · mancare austriaca · mancare buna la Viena · Viena pentru incepatori

Viena pentru incepatori: unde sa te ingrasi la Viena in minunata luna mai

Mbine, ideea e ca, daca ma uit pe geam, mai ca imi vine sa zic ca un strat decent de grasime ne este necesar ca sa infruntam aceste intemperii de primavara tarzie. Da, noi am dat din nou drumul la centrala, pentru ca acus e cald de sarim in sandale, acusi e frig de scoatem hainele de iarna de la naftalina. Pai cum sa nu te gandesti la comfort food, la slanina, la gulasuri? Cum, ziceti si voi!

In speranta ca totusi o sa vina caldura si pe la noi, iaca o lista cu festivaluri si evenimente cu mancare, in aer (mai mult sau mai putin) liber. Sper sa le vizitam in slapi, nu in galosi de cauciuc si cu umbrela…

  • Favoritul meu, Genuss Festival – Festivalul Savorii. Pentru ca vin producatori mici, din toata Austria, pentru ca e intr-un loc minunat – Stadtpark. Pentru ca poti lua si acasa cate un borcanas de ceva, sau o bucatica de ceva, sau o sticla de ceva 😀 , desigur dupa ce degusti acolo, pe loc. Mi-nu-nat si de neratat daca sunteti pe aici!

110a3-genussfestivalwienviena

  • Burger Festival. Mai e nevoie sa mai zic ceva?
  • Primul festival al micilor. OK, al cevapcicilor, dar tot despre mici vorbim, practic :p .
  • Baietii de la Hut & Stiel (v-am povestit recent pe fb despre ei, cei cu ciupercile crescute in zat de cafea) nu fac un festival, ci doar o petrecere, dar bunatatile-s garantate!
  • Daca nu aveti timp sa calatoriti, fiti pe pace: regiunea Waldviertel vine in buricul targului, adica fix in fata Primariei din Viena. Printre altele si cu branza 😀 .
  • Daca mai avem loc, se mai petrece chiar si un festival al gulasului. Pentru ca da si pentru ca putem 😀 , putem, cum sa nu 😀 .
  • Si, ca desert, niste inghetata in Stephansplatz.

Ce sa mai zic? Zic pofta buna si Mahlzeit 😀 !

3 gânduri despre „Viena pentru incepatori: unde sa te ingrasi la Viena in minunata luna mai

  1. Enumerarea evenimentelor și bunătăților e faină, dar de data asta am căzut în admirație pentru fotografia care precede articolul pe prima pagină. Și eu aș mai putea cozonac! 😀

    Apreciază

  2. Nu îmi dau seama ce se întâmplă aici… Știu sigur că am postat un comentariu la acest articol. Văd că nu a apărut și nu e prima oară când se întâmplă asta. Poate e o defecțiune. Sunt curioasă dacă acest comentariu va apărea.
    Numai bine!

    Apreciază

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

