am fost acolo · Berlin · calatorii prin Europa · Germania · Uncategorized · unde fugim din Viena

Berlinul, de sus

zapada proaspata din Austria

Berlin, faţa ta are pistrui… zicea prin anii ’70 un cantec al lui Hildegard Knef, care ma face mereu sa ma gandesc la vara. Inspre Berlin am plecat insa anul asta pe o vreme prea putin prietenoasa, care lasase in urma chiar si niste zapada proaspata de aprilie prin Austria. Dar cum vremea e pentru noi poate prilej de carcoteala, dar nicidecum de stat acasa, i-am dat un bobarnac si i-am ras in nas cu o valiza plina de haine calduroase.

Prima data cand am ajuns la Berlin era vara si cald, iar panorama de la fereastra avionului era superba, de un verde intens, care m-a fascinat in asa fel incat am uitat pur si simplu sa intind mana dupa camera foto. Situatia asta s-a mai repetat de alte cateva ori, de data asta am avut insa telefonul in mana. Departe de a-mi fi reusit poze superbe, dar macar sper ca prindeti ideea: daca veniti cu avionul la Berlin si aterizati pe Tegel, aveti, va rog, camera pregatita. De sus totul se vede ca un joc de lego bine organizat, punctat cu verde din belsug, un fel de promisiune vizuala a ceea ce are orasul, mai tarziu, de oferit.

in zbor peste Berlinpeste Berlinne apropiem de BerlinBerlinul de la fereastraBerlin, ne apropiem

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

