am fost acolo · Berlin · calatorii prin Europa · fotografie · Germania · obiceiuri daravele · of of mai mai · totusi asta nu e un blog culinar · unde fugim din Viena

Berlin, dein Gesicht…

Berlin, imaginea ta nu s-a schimbat in mintea mea, nici dupa atatea si atatea ori cand ne-am vazut. Ai ramas acelasi fabulos melanj de vechi si nou, de comunism si capitalism, de traditional si extrem de modern. Inca imi place sa merg in balans pe urmele zidului tau, desi la vizita asta sentimentul a fost cu totul diferit fata de ce-am simtit in 2009. Dar despre asta intr-o alta postare.

turnul televiziunii sau de unde poti vedea Berlinul de sus

Berlin, nici de data asta n-am prea iesit din zona turistica, ce sa fac, asa e cand vii cu treaba, in speranta ca o sa te si distrezi un pic. Dar iti spun un secret: si de data asta m-am distrat mai mult decat un pic, am fost cu ochii mari la tot ce au strazile tale de oferit, de la graffiti la magazinase, la cafenele, la oameni, la tramvaie si biciclete.

Berlin, acum am prieteni dragi care au trecut numele tau la locul nasterii, si, ca de fiecare data, asta schimba ecuatia, caci la inima mea deschisa catre tine se mai adauga si inima lor. Ti-am batut strazile cu gandul si la ei, ce bucurie!

Berlin, n-as fi zis vreodata ca abia am sa astept sa vin sa te vad si sa mancam impreuna un Currywurst. Adica, echt jetzt, C U R R Y W U R S T? Ce inventie lipsita de sens, dar plina acum de amintiri! Despre Berliner Kindl n-am de zis decat de bine, poate cu exceptia faptului ca si acum, la cateva saptamani de la intoarcere, inca salivez cu gandul la un pahar cu licoarea aia aromata, verde sau rosie, nu ma pot decide care-mi place mai mult, de-aia le beau mereu in tandem.

currywurst musai de mancat la Berlin

Berlin, hai, recunosc si asta. Am fost intruchiparea unui banc, ce sa zic. Bancul incepe asa: niste austrieci vin la Berlin. Si gata, asta e bancul. Da, stii restaurantul ala cu specific austriac de data trecuta, pe care l-am ocolit cu buna stiinta? Eh, de data asta am intrat si am mancat acolo. Fara sa ne pice fisa ca ala e, de il ocolisem, pentru ca, pe bune acuma, mancare austriaca mancam acasa. Na, de data asta am mancat si la Berlin, ce sa zic. A fost bun.

cum sa mananci austrieceste la Berlindieta berlineza

Berlin, casierele tale de la bilete sunt la fel de nesuferite ca alea din Bucuresti. Niste reminiscente pe care le cunosc, pe care stiu sa le combat acum cu un hohot de ras. Mai ales ca ok, recunosc, mi-a fost pur si simplu lene sa stau la coada de la automatul de langa casa cu personaj uman.

Berlin… hai te pup acuma si revin curand cu inca o epistola.

Ampelmann - un simbol berlinezomuletul verde Ampelmannrelaxare cu Ampelmann

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

