am fost acolo · calatorii prin Austria · ce sa fac in Austria · cu motocicleta

weekendul lung, cu zile de 30 de ore

Joia trecuta exact asta imi propuneam: sa iau zilele si sa le intind ca pe aluat, sa le fac de 30 de ore. Caci cum altfel as fi reusit sa fac tot ce mi-am propus?

Pentru ca vara s-a hotarat sa vina si la noi, am zis sa o sarbatorim ca atare, mai ales ca joia sarbatoreasca ne-a adus si vinerea libera. Am pus bicicletele pe masina si-am plecat.

Ce a urmat a fost epic. De la surf la Podersdorf (yay pentru noua zona dedicata sportivilor!),

oameni cu aripi la Podersdorfvreme perfecta pentru surf la Podersdorf

la tur cu bicicleta prin parcul national.

libertatelooking for freedom in parcul nationalweekend in parcul national Neusiedlersee Austria

De la capsuni culese la Wiesen la o scurta aventura cu motocicleta pe curbele care duc la Mariazell.

Dirndl si motoare

E posibil ca ziua sa aiba 30 de ore? Poate ca fizic nu, dar pe bune ca asa s-a simtit!

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

