calatorii · calatorii prin Europa · fotografie

de la Viena la Lyon si retur: zbor de vara peste harta

Una dintre insotitoarele de bord este blonda, cu niste ochi mari albastri si ruj rosu aprins. E inalta, slaba si tunsa scurt-scurt, aproape periuta.

Trei siruri de scaune mai incolo, o alta insotitoare de bord, la fel de blonda, cu o privire la fel de albastra si un ruj la fel de rosu. Atata tot ca are parul lung.

Uneori chiar am impresia ca fetele astea sunt selectate in functie de caracteristicile fizice, ca sa se asorteze una cu alta pe zborul respectiv.

Ne gasim repede locurile, avionul nu pare oricum a fi fully booked. Ma bucur ca de data asta n-am ales locurile de pe aripa, pentru ca nu stiu cum se face, dar mereu cand fac eu rezervarile, exact pe alea le aleg. N-am nimic cu zona respectiva din avion, decat ca nu prea vezi multe.

Imi leg centura, imi scot cartea si imi trag gluga hanoracului pe ochi. Din cand in cand, pe zborurile Austrian Airlines, inainte de decolare, aerul conditionat atinge temperaturi aproape polare.

Insotitoarea de bord cu parul scurt ne face instructajul cu masurile de siguranta. Ma uit la ea cu ochi mari si ma minunez cat de bine le poate sta unor femei cu tunsoarea asta baieteasca.

Si apoi decolam. Ma mananca palmele, pentru ca mi-am uitat telefonul in rucsac, iar rucsacul e in compartimentul de bagaje de deasupra scaunelor. Ii dau un cot tovarasului de drum si ii spun printre dinti: mi-am lasat camera in rucsac. Isi roteste ochii a nemultumire si-mi zice sa am rabdare un pic. Intre timp, pe fereastra avionului, pamantul se transforma intr-o harta colorata, iar eu tropai deja de nerabdare.

Imi primesc pana la urma telefonul, iar ce a urmat vedeti mai jos: o ora si jumatate de frumusete.

Povestea s-a repetat la intoarcere, fara stewardesa cu parul scurt insa.

[pentru a deschide galeria, clic pe oricare dintre fotografii]

bun venit! hai sa stam de vorba! dar, te rog, fara spam sau vorbe urate!

